Onze winkel gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en we raden u aan het gebruik ervan te accepteren om volledig te kunnen profiteren van uw browsen.

Klik voor meer producten.
Geen producten gevonden.
Maak een offerte van mijn winkelwagen Vraag een offerte aan
Onlangs bekeken
Geen artikelen

Ons kwaliteitsbeleid

Om de mate van tevredenheid van onze klanten te kennen, wordt jaarlijks een enquête gemaakt. De vragenlijst wordt verzonden naar een representatieve panel van onze klanten.

Communicatie met onze klanten is essentieel, dit betekent dat het niet alleen simpele informatie is maar een "begrijpelijke" uitwisseling met klanten. We zijn toegewijd om het tot leven te brengen door de klant op de hoogte te houden in het geval van een vertraging in de levering, een wijziging van de bestelling of andere informatie die nuttig wordt geacht voor de klant.

Om de klanttevredenheid en efficiëntie te verbeteren, zullen we ons ook specifiek richten op het verbeteren van de volgende punten:

· Om de continuïteit van de voorraad te waarborgen

· Om de communicatie met klanten te verbeteren

· Om de aangekondigde termijnen te respecteren

· Om de belangrijkste informatie van onze producten aan onze klanten te communiceren

· Om de leveranciers en leverancierslanden te diversifiëren om de leveringszekerheid te vergroten en levertijden te verkorten.

· De Supply Chain-eenheid beheersen om inkoop, levering en logistiek beter te beheren.

Menu

Instellingen